Účtovné doklady nám môžete priniesť osobne do našej kancelárie v Ružomberku alebo ich môžete poslať poštou na uvedenú kontaktnú adresu. Ak však uprednostňujete elektronickú komunikáciu máme pre Vás aj iné riešenie a tým je digitalizácia účtovníctva.
Digitalizácia účtovníctva
V rámci rozvoja našej účtovnej kancelárie sme úspešne nastúpili na cestu digitalizácie účtovníctva. Ide o presun z papierovej formy dokladov do elektronickej. Aj vy môžete využívať výhody našej Digitálnej kancelárie.
1 Účtovné doklady vo formáte PDF nám pošlite e-mailom alebo priamo nahrajte do Digitálnej kancelárie, ktorú používame ako digitálny archív.
2 Po doručení všetky účtovné doklady skontrolujeme a upozorníme Vás na prípadné nedostatky. Následne doklady spracujeme a zaúčtujeme tak, aby Vaše účtovníctvo spĺňalo všetky zákonom stanovené požiadavky.
3Do digitálnej kancelárie máte prístup 24/7, takže si kedykoľvek viete pozrieť faktúru, poprípade si ju vytlačiť. Digitálna kancelária vygeneruje ku každému dokladu QR kód, takže úhrady faktúr zvládnete rýchlo a jednoducho.
4Digitálna kancelária spracováva aj bankový výpis a to na dennej báze. Máte tak každodenný prehľad o tom či sú vaše faktúry uhradené alebo nie a tiež komplexný prehľad o všetkých pohyboch na bankovom účte bez toho aby ste sa museli prihlasovať do internetbankingu.
Neplatíte naviac
- Službu digitálnej kancelárie poskytujeme klientom v rámci mesačného paušálu, takže za jej využívanie klient nič navyše neplatí.
Bezpečnosť
- Naše databázy a všetky spracované súbory sú denne zálohované podľa pravidla 3 – 2 – 1 a zabezpečené proti akémukoľvek neželanému úniku či strate.